Home

Hamac suspendat in munti

Hamac Suspendat - OLX

Leagan suspendat 53x200 cm, hamac scaun cu spatar si perna

Florin da o fuga dupa masina (oricum se antrena pentru maraton). Vine, facem focul, punem cortul, bem o sticla de vin. Eu dorm in hamac pe malul raului - prima noapte din viata mea dormita in hamac si e super. A doua zi de dimieata mai apare o masina - cu un el si o ea - dornici sa coboare si ei pe calea apelor În căutările mele, am căutat și găsit multe colțuri de liniște. De la apusul care cădea molcom peste dealuri în Toscana, la plaja goală și plină de flori din Koh Jum. Dar cel mai aproape de mine rămâne satul. La Ciocănești m-am plimbat liniștită pe uliță, la Măgura și Ciocanu am respirat cel mai adânc [

Koh Chang (Insula Elefant) stă pitită aproape de cel mai estic punct al litoralului thailandez.A două ca mărime după Phuket (da, Phuket e o insulă, n-are rost să ne certăm pe tema asta) stă departe de tradiționalul drum al turistului: Chiang Mai - Bangkok - Krabi fără a fi însă pustie, necunoscută sau secretă. . Epitetele atât de dragi backpackerilor. Cei care doresc o experinţă unică trebuie să ştie că un astfel de loc unic chiar există în România. O bază de relaxare și naturo-terapie a fost instalată la o înălțime de 200 de metri în comuna Baia de Fier, în județul Gorj, notează greatnews.ro. A fost o pregătire de o săptămână, pentru montaj, instalarea atelierului a durat aproximativ şapte zile A sosit si mult asteptata vacanta intersemestriala la pachet cu mult visata excursie la ski in Austria. Anul acesta tinand cont ca echipa din motive [...] — scrise de raducondurache despre [La schi în Schladming-Dachstein / RAMSAU AM DACHSTEIN Casa Marcela va ofera cazare in 5 camere cu bai proprii . Acces bucatarie, foisor, gratar, hamac, parcare, tenis masa, livada, incalzire centrala. Acces Internet wireless. Alte facilitati: scaun fitness, masa ping-pong. 0722 935 239 + 0268 236 469 + 0368 460 36 Dezbaterea pe care presedintele suspendat Basescu a avut-o la TVR 1, in cadrul emisiunii Intre bine si rau, a fost urmata de una cu foc si para la o tigara, intre ziaristii care tocmai [..] Tariceanu riposteaza la referendumul lui Basescu. scandal Oana Roman Opozitia a gasit solutia pentru a contracara referendumul lui Basescu: adoptarea.

Dezvoltatorul arădean Wallberg a încheiat un contract de finanţare pentru construcţia celui de-al doilea turn din ansamblul XCity Towers, primul cartier de turnuri rezidenţiale din Timişoara, proiect în valoare de 75 de milioane de euro, care va totaliza 955 de apartamente Pod Suspendat. 125 205 16. Clădirilor Autoturisme. 348 358 34. Insulă Palmier. 215 247 13. Insula Decor Mare. 74 120 10. Albastru De Apă. 169 171 24. Bali Palmieri. 795 717 206. Maldive Palmier Hamac. 117 250 12

Cauți produse de marca FMD cu preturi în Oferta la Reduceri? La noi pe site găsești mereu produse aflate la reducere. Vezi acum pe site Promoția zilei! Ai livrare oriunde în Romania și Drept de retur Un bărbat din Ghelari a fost trimis în arest, după ce şi-a agresat concubina şi a încălcat obligaţiile impuse de ordinul de protecţie provizoriu emis împotriva sa

Mandala. mai 16, 2016. mai 16, 2016 / alegsafiufericita. / Scrie un comentariu. Foarte multe persoane stiu ce este o mandala, insa azi, pe langa faptul ca vreau sa va detaliez cateva lucruri despre ea, va voi arata cateva modele de mandala in tot ceea ce ne inconjoara white bread and home made chocolate | another meek to eat. am grabit'o pe final; da asta e Brazilia - ultim episod. Stiu stiu sunt cam bitchy. da asta se intampla cand iti faci unghiile rosii. Tema mea din ultimul timp. Gen daca ma vedeti inweekend nu'nseamna ca stiti cum merg in timpul saptamanii. gen trebuie sa fac un statement anul asta Planuri, munti si ciclisti. Single trail-uri perfecte, asezonate cu bucati de push-bike atat la deal cat si la vale. Dupa ce trecem de Transalpina prindem in sfarsit un pic de viteza si parca dam de un teren pe care chiar are sens sa fii cu bicicleta 5.Pt ca ar fi un spatiu perfect pt un pat suspendat( un fel de hamac mai mare:)) ) agatat de toate cele 4 colturi ale sale, cu perne moi si sa stau acolo sa ma legan, cu o carte de dragoste buna. In ambele situatii as vrea ferestre mari. Ziua pt doamne , seara pt recreere:D. răspund

El Camino de Santiago de Compostela. El Camino del Norte ultima zi. Ca orice experienta impresionanta din viata, El Camino s-a incheiat astazi. A fost greu, a fost frumos, a fost o experienta greu de descris. Ultima zi am petrecut-o cu grupul de prieteni de pe drum, incercand parca sa prelungim ultimele momente petrecute impreuna Circuit - propunerea DAL Travel. Un vis care poate deveni realitate! Imaginati-va cum ar fi sa va relaxati intr-un hamac, la umbra palmierilor, pe o superba plaja exotica, cu nisip fin si apa turcoaz, cu cer senin si vegetatie de smarald! Cu siguranta cel putin o data in viata ati visat la o vacanta intr-un bungalow suspendat deasupra apelor. Pentru o vacanta ideala, va trebui sa iti muti privirea de la clasicele oferte din Antalya si imbatranita Europa undeva mai departe. Peisajele deosebite ale atolurilor din Bora Bora si Maldive te asteapta intr-un sejur de vis, iar oferta de a dormi deasupra valurilor intr-un bungalou suspendat deasupra oceanului reprezinta o idee fermecatoare Vede in minte lemne trosnind in foc intr-o noapte geroasa de iarna, sau se inchipuie intr-un hamac intr-o incintatoare zi de primavara, fara sa fie siciita de nimeni. Ea ii da foarte clar de inteles ca nu-l va invinovati niciodata pentru problemele pe care le va avea in cariera sau pentru greselile savirsite accidental 13 ore si-ajungem in elvetia, metro suspendat, hipsteri tatuati si inelati, 235-278-298 de patiserii numarate pe fuga, hai sa zicem 300, in zona rosa cresc unul peste altul sute de baruri, restaurante si magazine cu hainute de designer, suvuri mai dihai ca-n pipera, lingi pe jos si crapi de foame, nu tu o firmiturica, avea dreptate.

Cu riscul de a folosi un eufemism, barbatii trag la ea ca mustele la miere. Dupa numai cîteva vorbe schimbate cu ea si un barbat se relaxeaza instantaneu. Vede în minte lemne trosnind în foc într-o noapte geroasa de iarna, sau se închipuie într-un hamac într-o încîntatoare zi de primavara, far sa fie sîcîit de nimeni Chiar daca jumatatea ramasa are mai multe drumuri, culorile toamnei ii vor da o nota in plus de sarm, si o fac inca de pe acum interesanta pentru o noua aventura de septembrie in Trascau. Text: Mihaela. Traseu: Poiana Ascunsa-marcaj BR- Iezerul Ighiel- Ighiel-Ighiu- Cricau-Galda de Jos- Cetea- spre Tecsesti- Fata Pietrii- Valea Manastirii-Ramet.

Oamenii s-au descurcat. Odata deschise granitele, au plecat masiv, s-au dus unde au vazut cu ochii, s-au intors cu bani, si-au facut case etc Set dulap suspendat si lavoar KolpaSan Malaya stejar natural 100 cm. Set format din masca frontala + masca laterala + cadru de rigidizare pentru cazile Elektra: mastile sunt din acril sanitar; De mână prin lume. 811 likes. Povestea calatoriei noastre prin lume ! Ne-am luat o pauza de job, am impachetat vise si haine deopotriva intr-un rucsac si am plecat sa traim altfel Hamac suspendat, tip fotoliu 130x100 cm, scaun brazilian, 2 perne incluse, greutate maxima 150 kg. Hamac supendat brazilian - tip fotoliu cu 2 perne incluse. Intr-o gradina, pe terasa, pe balcon sau chiar in camera. Un hamac este un accesoriu potrivit oriunde care ofera un plus de relaxare in aerul curat Hamac, hamac scaun magazine, preturi, oferte. Comparati preturile magazinelor online la Hamace, hamace scaun gasiti cel mai mic pret, si cumparati cel mai ieftin Hamac, hamac scaun din magazinul preferat

Cum credeti ca ar trebui sa arate tara perfecta sau locul perfect pentru tine, tinand cont ca perfectiunea este un lucru abstract? Salut!Eu cred că există o mare diferenţă între locul perfect şi ţara perfectă.Locul perfect ar putea semnifica o insulă exotică, cu nisip auriu, hamac şi palmieri, sau un vârf de munte, în care ai parte de cel mai curat aer posibil.Cu toate acestea. L umina ma trezeste insa o ignor, tragand bandana pe ochi. Pare ca nimeni nu misca in front, asa ca mai fur niste dulci zeci de minute de somn. Soarele nu ne-a gasit inca pe noi cei din hamace, dar oricat am vrea sa amanam momentul, in fata ne sta o zi lunga si e bine sa plecam devreme Forumul este deschis pentru public. Ne rezervam dreptul de a ne selecta membrii. Oferta de forumuri este foarte bogata, astfel incat daca nu sunteti de acord cu limbajul, politica si moderarea forumului, va invitam sa Pa!

Hamac dublu cu stativ metalic, 150x200 cm, tije lemn

CETATEA CULTURALA Revista de literatura, critica literara, istorie si arta Seria a VI a, an XVI, NR. 35 (133), august 2015, Cluj-Napoca COLEGIUL DE REDACTIE: Dan BRUDASCU (redactor sef) Miron SCOROBETE (redactor-sef adjunct) Ion CRISTOFOR (secretar general de redactie) Designer: Andrei ALECU Redactie: Cluj-Napoca, Str. Vasile Parvan nr.2 e-mail: [email protected Cum se face focul în soba de teracotă*. Atenție! Post lung. Pentru admiratorii genului. Se ia un caiet folosit, cu coli scrise, se scot copertele și capsele și se taie foile pe jumătate, apoi se fac tenculețe ordonate și se pun lângă soba în discuție (merg, chiar mai bine, și ziare tăiate pe aceeași dimensiune)

Peisaje de la 36 RON (3) - glowmania

1. Dan Brown CODUL LUI DA VINCI. Date. Le Prieur de Sion . societate secreta fondata n 1099 . este o organizatie reala. n 1975, n cadrul Bibliotecii Nationale din Paris au fost descoperite o serie de suluri de pergament, denumite apoi Les Dossiers Secrets, n care erau mentionate numele unor membri ai acestei organi zatii, printre care Sir Isaac Newton, Sandro Botticelli, Victor Hugo si Leonardo.
  2. Academia.edu is a platform for academics to share research papers
  3. Stef se intinde in hamac sa motaie putin. Apoi plecam spre vapor, cu o oprire inainte sa urcam. Intram in apele raului si de o parte si de alta sunt locuinte lacustre necajite, cu rufe atarnate pe terase, cu copii jucausi imbracati modest care se scalda in apa in care nu mi-as baga nici picioarele! ( la propriu:)
  4. An icon used to represent a menu that can be toggled by interacting with this icon

Dolomiti 21.07.2012-04.08.2012. Dolomitii Un vis pe care mi l-au starnit Dinu si Marlene inca din 2010 din Fagarasii mai altfel! De atunci mi-a incoltit ideea de a merge in tabara organizata de ei in acest an. Si am tot visat, si am tot cautat pe internet! Chiar de atunci imi planificasem concediul in Dolomiti anul asta, indiferent unde. Dan Brown CODUL LUI DA VINCI. Date Le Prieur de Sion societate secreta fondata in 1099 este o organizatie reala. In 1975, in cadrul Bibliotecii Nationale din Paris au fost descoperite o serie de suluri de pergament, denumite apoi Les Dossiers Secrets, in care erau mentionate numele unor membri ai acestei organizatii, printre care Sir Isaac Newton, Sandro Botticelli, Victor Hugo si Leonardo da.

septembrie 2015. El Camino del Norte ziua 26 Arzua-Santiago de Compostela. Etapa de azi are 42 de km. Un maraton. M-am tot gandit eu in ultima vreme ca as putea alerga un maraton. Nu e chiar alergat ca doar merg, insa este foarte dureros. Am basici in talpa si ma ustura groaznic la fiecare pas. Si am de facut vreo 42000 de pasi azi Tocmai ne-am intors de pe Mt. Kinabalu. Desi se spune ca e unul dintre muntii cei mai accesibili, suntem rupti. Pentru inaltimea lui, 4095 m (Low`s Peak) si comparativ cu alti munti de marimea lui, poate ca e mai usor de urcat, mai ales ca nici nu e f. frig sus (in jur de 0 grade), dar totusi ne-a cam terminat. Isi spune cuvantul si altitudinea

Dumnezeu nu are nevoie de pomeni, lumânări, taxe bisericeşti, (Îs. Cap.1), ori de credinţa noastră orto-penti-cato-babto-budi-musulmana etc Iată, deja creştinii au bătut palma, nivelând calea pastorului uni aberaţie, aberátie s. f. 1. abatere de la normal sau corect; (p. ext.) idee, notiune, comportament; aberanta; absurditate. ♦ (biol.) abatere de la tipul normal al speciei. ♢ ~ cromozomiala = modificare a numarului de cromozomi caracteristici speciei.2. (fiz.) formare a unei imagini produse într-un sistem optic. ♢ ~ cromatica = defect al imaginilor produse de lentile, constând în. Roger Waters was a primary creative force in Pink Floyd from 1965 to 1983 and wrote 'The Wall' in 1979. The Wall - Live in Berlin was a live concert performance held in Berlin, Germany, on 21 July 1990, to commemorate the fall of the Berlin Wall eight months earlier Munti inalti (Addis Ababa este a treia capitala din lume ca altitudine, 2.408 metri), ape foarte albastre si savane. Se spune ca acesta este locul originii omenirii. Etiopia este o tara cu un trecut antic, a carei istorie scrisa dateaza de acum 2000 de ani. Regina din Saba (Regina Sheba) si Regele Solomon nu sunt doar personaje legendare. In.

Concept: Hotelul-Ciocanitoare este printre cele mai mici spatii de cazare din lume si poate gazdui un singur oaspete sau cel mult un cuplu, fiind suspendat la 13 m deasupra solului, intr-un parc national suedez. Casuta din copac nu este complet rustica, fiind completata de o veranda, un hamac si o toaleta Asa ca este de asteptat ca vor veni cu totii incoace si ne vor urmari, de aceea este mai bine ca noi sa ne refugiem peste munti si vai! Eu sunt de parere ca imediat ce este posibil, sa ne ridicam si sa plecam de aici din nou spre Nazaret, bineinteles dupa ce o sa ne inregistram - ceea ce vom face chiar dis-de-dimineata, apoi vom trece la greci. Modele de dormitoare modern

Planificarea agila a vacantei - Muntii Carpat

Pentru un cuplu german ce-si petrece vacanta pe malul marii, in Spania, alcatuit dintr-un geek pasionat de boardgame-ul lui si o mondena cu aplecare spre viata de noapte a cluburilor si experimentarea a ceea ce poate oferi o vacanta la mare (soare, bronzat, crearea de prietenii de-o vara), timpul suspendat al vacantei are ritmuri diferite.Pe masura ce Udo se adanceste in strategiile de razboi. Am un hamac pentru transportat caini, pentru bancheta din spate a masinii. Se fixeaza cu niste cureluse de tetierele de la scaunele din fata si de la bancheta + o curea de imobilizare, la un capat cu prindere la dispozitivul de prindere al centurii de siguranta si la celalalt capat cu prindere de lesa. Nesimtitul mi s-a c.acat in masina Earth song - Michael Jackson http://www.trilulilu.ro/mike95/67c5e0b96bf2a7 St. Patrick's Day http://www.youtube.com/watch?v=TJ4ZlyVivD

Călător în sate veșnice - Selftalks

Due to a planned power outage, our services will be reduced today (June 15) starting at 8:30am PDT until the work is complete. We apologize for the inconvenience Am primit pe mail si m-am distrat. Am zis sa vi-l dau si voua sa va distrati si voi. Scuzati greselile, nu am avut rabdare sa corectez atatea pagini de word. BERBEC Cum sa recunoastem un Berbec Ati cunoscut cumva recent o persoana neobisnuit de priet>Club 7 pitici - Lucru de mana, craft, hobby > Horoscop, astrologie, zodiac > Un alt zodiac...

vacanta in thailanda - Un An HaiHu

1. Perle de tot felul - 18 Mai 2010. Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier . Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv . Era asa de frig ca a inghetat focul in cenusa . Motto: Daca voi ma vreti, eu nu va vreau
  2. Sunt situatii, de exemplu camparea pe coasta estica a Mexicului, sau Florida, in luna August, cand nu se poate dormi in nici un fel de cort, indiferent cat de usor si bine aerisit este si numai un hamac te lasa sa dormi. Este atat de cald si umed ca nu se poate dormi confortabil nici macar direct pe nisip
  3. tim cum e real life) , telefonul a fost suspendat. Intre timp, dau drumul la tv sa vad stirile si postul e blocat sub ochii mei, ca asa lucreaza astia, du

batedurile = a vagabonda. A bate (pasul) pe loc = a nu realiza nici un progres într-o actiune, a nu înainta într-o problema. A bate câmpii = a spune cu totul altceva decât ceea ce se discuta, a divaga, a vorbi aiurea. ♦ A fixa un obiect tintuindu-l de ceva Au confundat un copil nascut de o mama din romania cu un plond neamt. Le-am infirmat dupa aceea asteptariile, cand au descoperit ca nu sunt in stare sa scot o fraza in lb. germana (la inceput eu am vorbit doar engleza). Sic! Publicat de carpeta plutitoare la vineri, noiembrie 28, 2008 2 comentarii Dar mie in clipa asta imi place sa ma gandesc la soferi, la cei care umbla masiv cu masina pe sosele, prin munti, prin circuitele turismului cultural etc. Le recomand fierbinte audiobook-urile. Asculti in extaz, cale de patru ceasuri - Bucuresti-Sibiu - cele trei CD-uri cu Andrei Plesu citind Craii de Curtea Veche si la coborare esti pur si. Tacea ca o banca de curind goala, dar o banca de pe care zece munti s-ar fi ridicat, lasind mirarea absentei lor formidabile. Lin, ca in lunecare unsa de arcusuri, lumina se ivi pe zare. Si marea, disparuta din urechi, incepu sa existe pentru ochi atit de suav incit iti venea sa o respiri ca pe o floare atunci deschisa

VIDEO/Cei care îşi doresc vacanţe la înălţime nu trebuie

aud o cantare si privesc în jur-mi. nu sunt oameni, sunt spiridusi. ei cânta: hai sa curgem ca focul facator de lumina din scrum, hai pe cai de magie, visatori pe pamânt. melodia razbate greu prin vazduhul incins care tremura si distorsoneaza. pe un scut cazut lânga sant, blazonul imi confirma: Dumnezeu exista! Legendary performer Tony Bennett made his debut appearance at London's iTunes Fest at the Roundhouse and this stellar performance features the multi-Grammy award winner performing his biggest hits, among them, The Best Is Yet To Come, Fly Me to the Moon, and his signature song I Left My Heart in San Francisco. Eu citesc Momo, Mihai continua cu aventurile cavalerilor Pardaillan, iar Cristi se lupta cu Cartea Junglei. La aikido Mihai face rostogolirile la fel ca sensei. Acum e momentul c Magazine şi preţuri - Leagane de gradine Heinner Hr Hamac Suspendat Blkbrown Stripe94x50 (ygh035) 129,99 RON!: (Hr Hamac Suspendat Blkbrown Stripe 94 x 50 ygh 035 ) HR HAMAC SUSPENDAT BLKBROWN STRIPE94X50 HR HAMAC SUSPENDAT BLKBROWN STRIPE94X50 Hamac scaun suspendat blackbrown Heinner YGH035, Material:60% bumbac 40% poliester, Dimensiune:94x50cm G

La schi in Schladming-Dachstein, Austria / impresii La

Magazine şi preţuri - Hamace, hamace scaun Heinner YGH043 de la 39,99 RON!: (YGH 043) Hamacul Heinner cu dimensiunea de 200x80cm este ideal pentru zilele de relaxare. Imprimeul colorat al acestui hamac bucura privirea si contribuie la imbunatatirea starii de spirit. Material fibr HAMAC - Pat (făcut dintr-o plasă sau dintr-o bucată de pânză) suspendat între doi copaci sau între doi stâlpi. HATIS - desiș greu de străbătut; pădure mică foarte deasă, cu mulți lăstari tineri și arbuști. sinonim cu sihlă. HOMADA - pustiu de piatra , supus intens actiunii de coroziune. HAU - prapastie mare, gol adanc In munti si mai ales in teritoriul tarii, indigenii nu au nici o incredere in bancnote, pretinzind fara exceptie piese de argint, moneda curenta, metalul etalon in cea mai mare parte a Asiei. Lachenal si Terray, care trebuiau sa plece in avangarda, examinara banuitori caii costelivi ce le fusesera pusi la dispozitie Dar in excursiile mai lungi prin munti, unde nu aveam posibilitatea de a ne aproviziona .zilnic cu piine, pregateam de regula mamaliga calda pentru mesele de prinz si seara, iar dimineata mincam biscuiti. Aveam intotdeauna la noi si o sursa de incalzit mobila, care era o spirtiera ce ardea fie spirt lichid, fie tabletele spirt

Cazare Pensiuni Bran-moeciu fără intermediari - hartă

Luminita ratacitoare 626b14g îsi dadu seama ca facea parte din stirpea mîncatorilor de piatra. Acestea erau fiinte ce traiau în munti, neînchipuit de departe de Codrul Muietului - dar nu traiau numai în munti, ci traiau si din ei, caci îi mîncau încetul cu încetul. Se hraneau cu stînci Am aflat de 10. ei, Cll stupoare ~i 0 teribilii lnvidie secreta, ca fusesera in timpul vacantelor in Alpi, acei munti acoperiti cu zapada ~i stralucitori de lingii ZUrich, ba chiar 10. mare. Pentru a o activa puteti mari cantitatea de lumina in aceasta parte a casei, camerei, biroului, etc. o oglinda, un candelabru sau un cristal suspendat vor atrage mai mult Qi. Intrucat apa inseamna bunastare in feng shui, un acvariu sau o fantana mica sunt utile in activarea acestei zone — Ba a ramas, raspunse Robert. Piscuri, munti, vulcani se vad si azi iesind din mare. Azorele, Madera, Canarele si insulele Capului Verde n-ar fi altceva decat asemenea urme. Restul a fost inghitit de ape. Pe ogoarele odinioara arate, vaporul a inlocuit plugul. Totul, in afara de inaltimile cele mai semete, s-a scufundat in abisuri de nepatruns

Scandal oana roman: Seful dosarelor grele, pedepsit pentru

In acest moment îi atîrna afara din hamac una din rnîini, mîna trudita, plina de bataturi, iar Milocho, înarmat cu o ramura de bambus careia îi lasase doua-trei frunzulite la capat, îl gîdila rîzînd de contractiile rapide ale dege­telor ce se straduiau sa prinda sau sa goneasca ceea ce, în toropeala-i, i se parea a fi o insecta Zodiac Marfa - Free ebook download as PDF File (.pdf), Text File (.txt) or read book online for free. ZODIA dictionarul enciclopedic ilustrat. cartea romaneasca 4,1. partea i-. dictionarul limbii romane din trecut si de astazi de. laurel candrea profesor la facultatea de litere din bucuresti. partea ii. dictionarul istoric si geografic universal de. gh. adamescu profesor, membru corespondent al academiei romane. editura cartea romaneasca s. a.- blicurest English Romanian - Free ebook download as Text File (.txt), PDF File (.pdf) or read book online for free. речни

Finanţare de 12,5 milioane de euro pentru al doilea bloc

S-au ridicat in hamac, repede. Quentin isi tinea miinile in par. El avea o cravata rosie. Idiotule, a spus Quentin. Am sa te spun lui Dilsey cum il lasi sa umble dupa mine pe unde merg eu. Am sa-i spun sa-ti traga o bataie sa ma tii minte. Da' n-am putut sa-l opresc, a spus Luster. Vino-ncoace, Benjy Goran Filipi - Florin Ionila. Dictionar croat-roman Goran Filipi - Florin Ionila Hrvatsko-rumunjski Knjiga 1 DICTIONARE Carte 1 UREDNIK CONSILIER REDAqlONAL Prof. dr. August Prof. dr. August UREDNIK DESIGN Marko Denona Marko Denona NAKLADNIK Naklada NEDILJKO Trnjanska 54a, \0001 Zagreb p.p. 555, Hrvatska Tel.: ++385 I 6115-949 Faks: ++385 I 6114-240 e-mail: dominovic@zg.tel.hr www.dominovic.hr. Gabriel García Márquez. Un veac de singuratate Premiul Nobel 1982 MULTI ANI DUPA ACEEA, IN FATA plutonului de executie, colonelul Aureliano Buendía avea sa-si aminteasca de dupa-amiaza indepartata, cand tatal sau l-a dus sa faca cunostinta cu gheata. Macondo era pe atunci un catun cu vreo douazeci de case din lut si trestie, cladite la marginea unui rau, ale carui ape diafane alunecau prin. Doctorul Urbino a insfacat papagalul cu un oftat bi­ruitor: a y est. Dar i‑a dat drumul numaidecat, pentru ca scara i‑a alunecat de sub picioare, iar el a ra­mas o clipa suspendat in aer, dandu‑si seama, abia atunci, ca murise neimparta­sit, fara sa aiba ragaz sa se caiasca de ceva sau sa‑si ia ramas bun de la cineva, la ceasurile.